Najważniejsze zalety
- Zlecenia klientów na konkretne usługi
- Harmonogram – na który nanosimy zlecenia/wizyty klientów na dane stanowisko
- Historia zleceń
- Historia sprzedaży (usług/produktów), wykonywanych zleceń
- Możliwość tworzenia notatek pod Kartą Klienta
- Możliwość tworzenia zadań/przypomnień i delegowania ich.
- Wbudowany system rozliczeń płatności (stan kasy, nie dopłaty itp.)
- Wiele udogodnień marketingowych, w tym np. systemy automatycznych sms-ów pod kątem wykonywanych usług , odroczonych w czasie pod konkretnego klienta
- Wysyłka pojedynczych i masowych SMS-ów ( np. marketingowych).
- Wbudowany automatyczny system badania satysfakcji klientów
- Dane klientów, wszystko w jednym miejscu
- Zarządzanie Produktami / Usługami (tworzenie, cennik)
- Możliwość zbudowania własnego systemu premiowego, motywacyjnego.
- Tworzenie i zarządzanie Użytkownikami (Pracownikami)
- Uproszczony system do wystawiania faktur
“Mądre i tanie IT oszczędza czas i pozwala zarabiać więcej.”
~ Artur Osiński, analityk relacji i korelacji
Analityki
- Analityka ogólna, całej Firmy i programu.
- Analityka usług.
- Analityka klientów.
- Analityka księgowo-finansowa, wraz z historią rozliczeń i wiele innych.
- Analityka przyrostu nowych klientów, wraz z przeglądarką.
- Analityka źródła pozyskiwania klienta (skąd mamy najwięcej klientów)
- Analityka użytkowników/pracowników, pod wieloma względami.
- I wiele innych
Postaw na CRm
analityka to dobra praktyka
Przytłocza Cię ilość prowadzonych arkuszy i zeszytów? Za pomocą CRM’a zoptymalizujesz działanie swojej firmy
+
Wysłanych SMSów
+
Wysłanych powiadomień email
+
Zebranych ankiet od konsumentów
Zarządzanie firmą,
udogodnienia
- Program jest dedykowany to zarządzania cała Firmą/Przedsiębiorstwem, od poziomu Właściciela, Kierownika do pracownika.
- Zarządzamy rozliczeniami (przepływem pieniędzy), tworzymy i delegujemy zadania dla Użytkowników w tym dla Pracowników.
- Raportowanie w czasie rzeczywistym wyników, możliwa wysyłka raportów dziennych (kasowych).
- Na podstawie prostych analiz możliwość planowania działań.
- System stałych klientów
- Licznik i historia wysyłanych SMS-ów
- Planowanie wysyłek SMS-ów.
- Czat wewnętrzny pomiędzy Programistą/Użytkownikami oraz czat prywatny (administracyjny)
- Przeglądarki zadań.
- Wiele możliwości zabezpieczeń dostępu (między innymi: IP, sms z kodem)
- System kontroli dostępu oraz ruchu w programie.
- Rozbudowany dział pomocy, Samouczek w którym wszystko jest opisane.
- Dostęp do danych z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. (zarządzanie zdalne)