Czym jest CRM?

Artur Osinski

Dlaczego crm?

Dzięki CRM będziesz mieć pierwszeństwo w dostępie do wszelkich informacji i przede wszystkim zyskasz na czasie. Taki system to wygodne rozwiązanie pozwalające pozbyć się chaosu w dokumentach i danych. Jego ważnym założeniem jest uporządkowanie natłoku zadań oraz proste i wygodnie zarządzanie nimi. Stawiamy na precyzyjnie przedstawione dane w formie przejrzystych raportów i dokładnych analiz.

Jaka jest różnica pomiędzy samozatrudnieniem a biznesem?
Jak wyjedziesz na urlop, powiedzmy 3 miesięczny – to czy będziesz jeszcze mieć do czego wracać?
„Aby stworzyć System Biznesowy potrzebujesz zespołu ludzi i systemu IT (Takiego jak CRM)”

zalety systemu crm

Brak długoterminowych umów

Licencja miesięczna z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia, co oznacza że możesz zrezygnować w dowolnym momencie.

Pełna indywidualność

Każdy system tworzymy na indywidualne życzenie, dzięki czemu nie jest on przerośnięty nadmiarem zbędnych funkcjonalności.

Obsługa techniczna 24h

W przypadku awarii lub pytań jesteśmy całodobowo dostępni pod telefonem. Nasz zespół chętnie pomoże rozwiązać każdy problem.

CRM wyjaśnienia

Firmy są skomplikowane. Bez względu na to, jaki produkt lub usługę oferujesz, masz dużo elementów do śledzenia. Rzeczy mogą stać się jeszcze bardziej zagmatwane dzięki ciągłemu stosowaniu skrótów takich jak CRM, ERP, CMS i PIM. Co oznaczają te wszystkie kombinacje liter i w jaki sposób odnoszą się one do sposobu, w jaki można korzystać ze swojej aplikacji internetowej w celu integracji wszystkich różnych części działalności? Przyjrzyjmy się, jak te terminy dla zintegrowanych systemów mogą być adresowane do Twojej firmy.

  • CMS: CONTENT MANAGEMENT SYSTEM (SYSTEM ZARZĄDZANIA TREŚCIĄ)
    Większość firm używa systemu zarządzania treścią do prowadzenia swojej strony internetowej, ponieważ system CMS zapewnia narzędzia do dynamicznego zarządzania treścią i obejmuje takie funkcje, jak handel elektroniczny, personalizacja, ukierunkowana zawartość, przepływ pracy i wiele innych. Jeśli chcesz mieć możliwość edycji swojej strony internetowej i produktów eCommerce za pośrednictwem centrum administracyjnego i korzystania z wyżej wymienionych funkcji w celu dotarcia do klientów, niezbędna jest strona internetowa zarządzana przez CMS. W tym przypadku CMS kontrolowałby i przechowywał zarówno zawartość, jak i zasoby witryny internetowej, oprócz wszystkich informacji o produkcie eCommerce.
  • MAP: MARKETING AUTOMATION PLATFORM (PLATFORMA AUTOMATYCZNEGO MARKETINGU) Po uruchomieniu witryny z systemem zarządzania treścią prawdopodobnie będziesz śledzić dane analityczne, aby zmierzyć skuteczność witryny z perspektywy ruchu internetowego. Możesz także zrobić śledzenie konwersji na końcu rzeczy eCommerce. Z biegiem czasu zrozumienie danych, takich jak liczba odwiedzających, czas spędzony na stronie itp., pozwoli Ci działać bardziej efektywnie. Wymagania biznesowe będą określać potrzebę zrozumienia, kim są użytkownicy witryny. Gdy dowiesz się, kim są użytkownicy witryny, zechcesz powiązać wszystkie te doskonałe jakościowe informacje z narzędziami marketingowymi i sprzedażowymi. Tutaj pojawia się platforma Marketing Automation (MAP).Platforma marketingowa odgrywa istotną rolę w uzyskiwaniu przydatnych informacji o tym, co robią użytkownicy w Twojej witrynie. W tym przypadku aplikacja MAP integruje się zarówno z CMS, jak i eCommerce w celu ukończenia pełnego cyklu życia klienta.

Wiedza o kliencie na 1 kliknięcie

  • ERP: ENTERPRISE RESOURCE PLANNING (PLANOWANIE ZASOBÓW PRZEDSIĘBIORSTWA) Wiele firm używa rozwiązań do zarządzania zasobami, takich jak SAP, do zarządzania codziennymi operacjami, obsługi danych, takich jak rekordy klientów, ceny produktów i zasoby. Nie zawsze wiadomo, w jaki sposób dane te można bezproblemowo zintegrować z witryną. W wielu przypadkach witryny e-commerce tworzą i realizują zamówienia internetowe za pomocą samych narzędzi handlu elektronicznego. Zazwyczaj wymaga to jednak ręcznego wprowadzenia do systemu zaplecza, takiego jak ERP, w celu rzeczywistego wykonania zamówień i wysłania ich do klienta końcowego. Tutaj płynna integracja twojej witryny e-commerce z warstwą interfejsu programowania aplikacji ERP oszczędza czas i pieniądze. W tym przypadku, zamówienie internetowe można utworzyć na stronie internetowej eCommerce, ale zamiast realizować zamówienie w ramach samego narzędzia CMS / eCommerce, można wykorzystać przepływ pracy, aby przekazać zamówienie bezpośrednio do systemu ERP przedsiębiorstwa.
  • PIM: PRODUCT INFORMATION MANAGEMENT (ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ PRODUKTU) Chociaż rozwiązanie ERP firmy może zawierać niezbędne dane do zarządzania operacjami firmy, może nie zawierać szczegółowych informacji o samych produktach. Właśnie tam pojawia się Zarządzanie informacjami o produkcie, zapewniające rozwiązanie do przechowywania bogatych informacji o produktach, w tym zasobów cyfrowych, takich jak obrazy i nośniki oraz opisy produktów, które będą widoczne dla klientów. Przechowywanie tych danych w centralnym repozytorium umożliwia dostęp do nich na twojej stronie internetowej lub wykorzystanie ich w innych materiałach marketingowych, takich jak katalogi drukowane. PIM dostarcza rozwiązania middleware, które pobiera dane ERP, łączy je z mediami, informacjami opisowymi i tworzoną przez Ciebie kopią marketingową, i umieszcza ją przed klientami, integrując Twoją witrynę z codziennymi operacjami i zapewniając spójność, komunikaty związane z produktem, które widzą Twoi klienci. W tym przypadku, wiele szczegółowych informacji o produkcie, takich jak opisy stron internetowych, obrazy itp., będzie przechowywanych i edytowanych w PIM i będzie przesyłane do narzędzi CMS / eCommerce.
  • CRM: CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI)
    Wiele firm korzysta z rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami, w celu obsługi interakcji z klientami, w tym utrzymywania danych kontaktowych, śledzenia sprzedaży i zapewniania obsługi klienta. Narzędzia CRM pomagają śledzić wszystkie dane klientów i utrzymywać komunikację niezbędną do zapewnienia najlepszej obsługi dla klientów np. zamiast wysyłać wiadomość e-mail, gdy odwiedzający stronę przesyła formularz ze strony internetowej, możesz przesłać te dane bezpośrednio do systemu CRM, gdzie może natychmiast rozpocząć przechodzenie przez obieg pracy, oszczędzając czas i zwiększając satysfakcję klienta.

Wiele firm korzysta z rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami, w celu obsługi interakcji z klientami, w tym utrzymywania danych kontaktowych, śledzenia sprzedaży i zapewniania obsługi klienta. Narzędzia CRM pomagają śledzić wszystkie dane klientów i utrzymywać komunikację niezbędną do zapewnienia najlepszej obsługi dla klientów np. zamiast wysyłać wiadomość e-mail, gdy odwiedzający stronę przesyła formularz ze strony internetowej, możesz przesłać te dane bezpośrednio do systemu CRM, gdzie może natychmiast rozpocząć przechodzenie przez obieg pracy, oszczędzając czas i zwiększając satysfakcję klienta.

Jak widać, zrozumienie wielu różnych narzędzi i rozwiązań do zarządzania firmą może być skomplikowane i dezorientujące, a zintegrowanie ich z aplikacją internetową, która najlepiej służy celom firmy, może być trudnym zadaniem. Śledzenie i ukończenie pełnego cyklu życia klienta, od anonimowej osoby odwiedzającej stronę po przekonwertowanego klienta eCommerce, zapewnia szczegółową analizę biznesową, której potrzebujesz.

Ponieważ skrótów jest dużo co komplikuje proces komunikacji pomiędzy nami a Klientami postanowiliśmy użyć skrótu CRM aby z agregować te wszystkie rzeczy. Tak naprawdę nasz CRM to hybryda która łączy te wszystkie w/w narzędzia, w celu jak najlepszego ich wykorzystania do zarządzanie Twoją Firma.

Opinie naszych klientów

Można powiedzieć, że od kiedy używamy w firmie systemu CRM to w końcu panuje porządek. Informacje o kontrahentach, zamówieniach, produktach – wszystko w jednym panelu. Bardzo polecam.

Katarzyna Manager

Taki produkt w takiej cenie? To coś więcej niż okazja. Według mnie każda firma myśląca o rozwoju powinna zacząć od wdrożenia takiego oprogramowania. Wygodna umowa, niskie koszty, super.

Norbert Właściciel

Miło było poznać Pana Artura, a kiedy dowiedziałam się o jego ofercie z CRMami, to postanowiłam spróbować tego również w swojej firmie. I nie zawiodłam się. 5 z plusem, polecam.

Justyna Kierownik