CRM Auto Detailing

Najważniejsze zalety

  • Zlecenia klientów na konkretne usługi
  • Harmonogram – na który nanosimy zlecenia/wizyty klientów na dane stanowisko
  • Historia zleceń
  • Historia sprzedaży (usług/produktów), wykonywanych zleceń
  • Możliwość tworzenia notatek pod Kartą Klienta
  • Możliwość tworzenia zadań/przypomnień i delegowania ich.
  • Wbudowany system rozliczeń płatności (stan kasy, nie dopłaty itp.)
  • Wiele udogodnień marketingowych, w tym np. systemy automatycznych sms-ów pod kątem wykonywanych usług , odroczonych w czasie pod konkretnego klienta 
  • Wysyłka pojedynczych i masowych SMS-ów ( np. marketingowych).
  • Wbudowany automatyczny system badania satysfakcji klientów
  • Dane klientów, wszystko w jednym miejscu
  • Zarządzanie Produktami / Usługami (tworzenie, cennik)
  • Możliwość zbudowania własnego systemu premiowego, motywacyjnego.
  • Tworzenie i zarządzanie Użytkownikami (Pracownikami)
  • Uproszczony system do wystawiania faktur

“Mądre i tanie IT oszczędza czas i pozwala zarabiać więcej.”
~ Artur Osiński, analityk relacji i korelacji

Analityki

  • Analityka ogólna, całej Firmy i programu. 
  • Analityka  usług.
  • Analityka klientów.
  • Analityka księgowo-finansowa, wraz z historią rozliczeń i wiele innych.
  • Analityka przyrostu nowych klientów, wraz z przeglądarką.
  • Analityka źródła pozyskiwania klienta (skąd mamy najwięcej klientów)
  • Analityka użytkowników/pracowników, pod wieloma względami.
  • I wiele innych

Postaw na CRm

analityka to dobra praktyka

Przytłocza Cię ilość prowadzonych arkuszy i zeszytów? Za pomocą CRM’a zoptymalizujesz działanie swojej firmy

+
Wysłanych SMSów
+
Wysłanych powiadomień email
+
Zebranych ankiet od konsumentów

Zarządzanie firmą,
udogodnienia

  • Program jest dedykowany to zarządzania cała Firmą/Przedsiębiorstwem, od poziomu Właściciela, Kierownika do pracownika.
  • Zarządzamy rozliczeniami (przepływem pieniędzy), tworzymy i delegujemy zadania dla Użytkowników w tym dla Pracowników.
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym wyników, możliwa wysyłka raportów dziennych (kasowych).
  • Na podstawie prostych analiz możliwość planowania działań. 
  • System stałych klientów
  • Licznik i historia wysyłanych SMS-ów
  • Planowanie wysyłek SMS-ów.
  • Czat wewnętrzny pomiędzy Programistą/Użytkownikami oraz czat prywatny (administracyjny)
  • Przeglądarki zadań.
  • Wiele możliwości zabezpieczeń dostępu (między innymi: IP, sms z kodem)
  • System kontroli dostępu oraz ruchu w programie.
  • Rozbudowany dział pomocy, Samouczek w którym wszystko jest opisane.
  • Dostęp do danych z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. (zarządzanie zdalne)

Zostaw swój Numer telefonu

Oddzwonimy