CRM do Ofertowania

CRM DO TWORZENIA DYNAMICZNYCH OFERT

Program w którym tworzysz sobie ofertę, a którą Klient otrzyma w formie dynamicznej strony www! Wiesz dokładnie ile zarabiasz na danej ofercie , kto ją przygotował oraz kiedy została wysłana. Jest to nowy i innowacyjny system ofertowania klientów. Oferta w formie dynamicznej strony internetowej jest bardzo ładna, stwarza o wiele więcej możliwości interakcji niż oferta w pliku PDF czy w formie samego e-maila.  

Opis projektu

Oprę się na Firmie Redconst, która zajmuje się budową Myjni Bezdotykowych. Główną potrzebą było zautomatyzowanie procesu przygotowania ofert oraz jego znaczne przyśpieszenie + dane analityczne.

Dzięki przygotowanemu CRM udało się to osiągnąć oraz wiele innych rzeczy: raz przygotowana oferta może posłużyć jako szablon do wykorzystania w innych ofertach (możliwość kopiowania ofert) , pełna historia zmian w ofertach oraz szczegółowe informacje o czasach ich negocjacji wysyłek itp. System jest w pełni dynamiczny, co znaczy że sami Państwo tworzycie Produkty/Towary/Usługi, które oferujecie. System dodatkowo tworzy automatycznie zadania w formie przypomnień o telefonie do klienta za klika dni od wysłania Oferty. Na etapie budowania oferty, doskonale wiecie ile na niej zarabiacie, dzięki czemu można dać odpowiedni rabat czy jakieś produkty w Gratisie. System doskonale sprawdza się w środowisku gdzie należy zarządzać przygotowywanymi Ofertami przez wielu użytkowników, tak aby nie było sytuacji np. w których Klient otrzymuje dwie różne oferty na ten sam produkt od kliku użytkowników itp.  

Oferta jest dynamiczną stroną internetową dzięki czemu macie Państwo znacznie więcej możliwości w interakcji z Klientem oraz dużo więcej możliwości aby oferta wyglądała ładnie, jest uniwersalna i można ją przeglądać na dowolnym urządzeniu z przeglądarką internetową z dostępem do internetu. 

Najważniejsze zalety

  • Tworzenie Kategorii wraz z produktami/Towarami/Usługami
  • Tworzenie Ofert, możliwość ich kopiowania, modyfikowanie wraz z historią zmian wersji itp.
  • Wysyłka ofert do klienta
  • Możliwość wydrukowania specyfiki oferty w PDF (np.  w celu załącznika do umowy itp.)
  • Historia ofert i wszystkich związanych z nią informacji
  • Możliwość tworzenia notatek pod Kartą Klienta
  • Możliwość tworzenia zadań/przypomnień i delegowania ich.
  • Możliwość raportowania aktywności związanych z danym Klientem (historia relacji, działań) 
  • Różnego rodzaju Alertowanie
  • Wysyłka pojedynczych i masowych SMS-ów ( np. marketingowych).
  • Dane klientów, wszystko w jednym miejscu
  • Tworzenie i zarządzanie Użytkownikami (Pracownikami w tym również działami)
  • Branding –  wszystkie oferty takie same, szablon wiadomości, komunikaty, treść sms-ów , ustandaryzowonie wielu elementów, procesów.
  • Oszczędność czasu poświęconego na przygotowywanie ofert czy też na ich weryfikację wsteczną.

upgrade your business

Analityki

  • Analityka ogólna, całej Firmy i programu.
  • Analityka przyrostu nowych klientów, wraz z przeglądarką.
  • Analityka ofert (w tym np. sprzedaży czy prowizji itp.)
  • Analityka źródła pozyskiwania klienta (skąd mamy najwięcej klientów)
  • Analityka użytkowników/pracowników, pod wieloma względami.
    • – ilość logowań
    • – ilość utworzonych Klientów
    • – ilość utworzonych notatek
    • – ilość zakończonych zadań
    • – raporty z aktywności: ilość telefonów, spotkań, maili , oraz innych działań
  • Wiele innych…

Postaw na CRm

analityka to dobra praktyka

Przytłocza Cię ilość prowadzonych arkuszy i zeszytów? Za pomocą CRM’a zoptymalizujesz działanie swojej firmy

+
Wysłanych SMSów
+
Wysłanych powiadomień email
+
Zebranych ankiet od konsumentów

Zarządzanie firmą,
udogodnienia

  • Program jest dedykowany to zarządzania cała Firmą/Przedsiębiorstwem,
  • Zarządzamy, tworzymy i delegujemy zadania dla Użytkowników w tym dla Pracowników,
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym wyników, możliwa wysyłka raportów dziennych (kasowych i innych),
  • Na podstawie prostych analiz możliwość planowania działań.,
  • Licznik i historia wysyłanych SMS-ów,
  • Planowanie wysyłek SMS-ów,
  • Czat wewnętrzny pomiędzy Programistą/Użytkownikami oraz czat prywatny (administracyjny),
  • Przeglądarki zadań,
  • Wiele możliwości zabezpieczeń dostępu (między innymi: IP, sms z kodem),
  • System kontroli dostępu oraz ruchu w programie,
  • Dostęp do danych z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie (zarządzanie zdalne),

Zostaw swój Numer telefonu

Oddzwonimy