Najważniejsze zalety
Program który jest napisany pod kątem prowadzonej działalności, rozwijany przez Twoich pracowników dodających do niego coraz to nowsze funkcjonalności.
Posłużę się przykładem programu utworzonego dla Centrali jednej z Franczyz która obsługuje Ponad 300 punktów w Polsce i cały czas się rozwija.
Zadaniem programu jest wsparcie w jeszcze lepszej obsłudze Franczyz przy jednoczesnej integracji wszystkich możliwych procesów jakie zachodzą w Firmie.
- Tworzenie różnych działów
- Tworzenie użytkowników systemu i przypisanie im odpowiednich działów
- – w zależności od działów użytkownicy mają różne uprawnienia i widzą różne ważne dla nich sekcje programu (funkcjonalności)
- – np. dział serwisu widzi pilne zadnia związane z obsługą serwisową, zlecane np. z działu COK
- – np. dział marketingowy czy graficzny – widzą bieżące projekty marketingowe czy graficzne
- – np. dział COK widzi centrum przypomnień o regularnych telefonach do Klientów
- Możliwość raportowania aktywności związanych z danym Klientem (historia relacji, działań)
- Możliwość tworzenia notatek pod Kartą Klienta
- Możliwość tworzenia zadań/przypomnień i delegowania ich.
- Wysyłka pojedynczych i masowych SMS-ów ( np. marketingowych).
- Dane klientów, wszystko w jednym miejscu
- Różnego rodzaju Alertowanie
- Historia sprzedaży urządzeń (+ zarządzanie nimi), wraz z takimi informacjami jak data produkcji, data dostawy, gwarancja , itp
- Bardzo mocno rozbudowana Karta Klienta – z spersonalizowanymi informacjami między innym takie jak:
- – dane firmowe
- – dane do faktury
- – dane osób do kontatku
- – warunki współpracy
- – dane o opiekunie,
- – różnego rodzaju status ( np. czy ma dostęp do sklepu, platformy, data otwarcia itp)
- – zgody marketingowe zgodne z RODO ( aż 7 różnych zgód)
- – można dodatkowo oznaczyć Klienta np, po branży, geolokalizacji (kraj, województwo, powiat), źródle pozyskania itp.
- Można powiązać ze sobą Wiele Kart Klienta, w przypadku gdy np, mamy jednego właściciela który ma wiele oddziałów
- Mini system zarządzanie Szkoleniami – plany, rozliczenia, zapisy, ilość uczestników, itp.
upgrade your business
Analityki
- Analityka ogólna, całej Firmy i programu.
- Analityka Klientów.
- Analityka sprzedażowa.
- Analityka o projektach (np. marketingowych czy graficznych)
- Analityka przyrostu nowych klientów, wraz z przeglądarką.
- Analityka źródła pozyskiwania klienta (skąd mamy najwięcej klientów)
- Analityka użytkowników/pracowników, pod wieloma względami.
- – ilość logowań
- – ilość utworzonych Klientów
- – ilość utworzonych notatek
- – ilość zakończonych zadań
- – raporty z aktywności: ilość telefonów, spotkań, maili , oraz innych działań
- Wiele innych…
Postaw na CRm
analityka to dobra praktyka
Przytłocza Cię ilość prowadzonych arkuszy i zeszytów? Za pomocą CRM’a zoptymalizujesz działanie swojej firmy
+
Wysłanych SMSów
+
Wysłanych powiadomień email
+
Zebranych ankiet od konsumentów
Zarządzanie firmą,
udogodnienia
- Program jest dedykowany to zarządzania cała Firmą/Przedsiębiorstwem/Centralą, od poziomu Właściciela, Kierownika do pracownika,
- Zarządzamy rozliczeniami (przepływem pieniędzy), tworzymy i delegujemy zadania dla Użytkowników w tym dla Pracowników,
- Raportowanie w czasie rzeczywistym wyników, możliwa wysyłka raportów dziennych (kasowych, działań),
- Na podstawie prostych analiz możliwość planowania działań.,
- System rozbudowanej Karty Klienta o wszystkie wartościowe elementy. (mamy wszystkie informacje w jednym miejscu, dostępne z dowolnego miejsca i czasu)
- Licznik i historia wysyłanych SMS-ów,
- Planowanie wysyłek SMS-ów,
- Czat wewnętrzny pomiędzy Programistą/Użytkownikami oraz czat prywatny (administracyjny),
- Przeglądarki zadań,
- Wiele możliwości zabezpieczeń dostępu (między innymi: IP, sms z kodem),
- System kontroli dostępu oraz ruchu w programie,
- Zarządzanie Franczyzami jeszcze nie było takie łatwe.
- Dostęp do danych z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie (zarządzanie zdalne),