CRM dla Franczyzy

Najważniejsze zalety

Program który jest napisany pod kątem prowadzonej działalności, rozwijany przez Twoich pracowników dodających do niego coraz to nowsze funkcjonalności.

Posłużę się przykładem programu utworzonego dla Centrali jednej z Franczyz która obsługuje Ponad 300 punktów w Polsce i cały czas się rozwija.

Zadaniem programu jest wsparcie w jeszcze lepszej obsłudze Franczyz przy jednoczesnej integracji wszystkich możliwych procesów jakie zachodzą w Firmie.

  • Tworzenie różnych działów
  • Tworzenie użytkowników systemu i przypisanie im odpowiednich działów
    • – w zależności od działów użytkownicy mają różne uprawnienia i widzą różne ważne dla nich sekcje programu (funkcjonalności)
    • – np. dział serwisu widzi pilne zadnia związane z obsługą serwisową, zlecane np. z działu COK
    • – np. dział marketingowy czy graficzny – widzą bieżące projekty marketingowe czy graficzne
    • – np. dział COK widzi centrum przypomnień o regularnych telefonach do Klientów 
  • Możliwość raportowania aktywności związanych z danym Klientem (historia relacji, działań) 
  • Możliwość tworzenia notatek pod Kartą Klienta
  • Możliwość tworzenia zadań/przypomnień i delegowania ich.
  • Wysyłka pojedynczych i masowych SMS-ów ( np. marketingowych).
  • Dane klientów, wszystko w jednym miejscu
  • Różnego rodzaju Alertowanie
  • Historia sprzedaży urządzeń (+ zarządzanie nimi), wraz z takimi informacjami jak data produkcji, data dostawy, gwarancja , itp
  • Bardzo mocno rozbudowana Karta Klienta – z spersonalizowanymi informacjami między innym takie jak:
    •  – dane firmowe
    • – dane do faktury
    • – dane osób do kontatku
    • – warunki współpracy
    • – dane o opiekunie, 
    • – różnego rodzaju status ( np. czy ma dostęp do sklepu, platformy, data otwarcia itp)
    • – zgody marketingowe zgodne z RODO ( aż 7 różnych zgód)
    •  – można dodatkowo oznaczyć Klienta np, po branży, geolokalizacji (kraj, województwo, powiat), źródle pozyskania itp.
  •  Można powiązać ze sobą Wiele Kart Klienta, w przypadku gdy np, mamy jednego właściciela który ma wiele oddziałów
  • Mini system zarządzanie Szkoleniami – plany, rozliczenia, zapisy, ilość uczestników, itp.

upgrade your business

Analityki

  • Analityka ogólna, całej Firmy i programu.
  • Analityka Klientów.
  • Analityka sprzedażowa.
  • Analityka o projektach (np. marketingowych czy graficznych)
  • Analityka przyrostu nowych klientów, wraz z przeglądarką.
  • Analityka źródła pozyskiwania klienta (skąd mamy najwięcej klientów)
  • Analityka użytkowników/pracowników, pod wieloma względami.
    • – ilość logowań
    • – ilość utworzonych Klientów
    • – ilość utworzonych notatek
    • – ilość zakończonych zadań
    • – raporty z aktywności: ilość telefonów, spotkań, maili , oraz innych działań
  • Wiele innych…

Postaw na CRm

analityka to dobra praktyka

Przytłocza Cię ilość prowadzonych arkuszy i zeszytów? Za pomocą CRM’a zoptymalizujesz działanie swojej firmy

+
Wysłanych SMSów
+
Wysłanych powiadomień email
+
Zebranych ankiet od konsumentów

Zarządzanie firmą,
udogodnienia

  • Program jest dedykowany to zarządzania cała Firmą/Przedsiębiorstwem/Centralą, od poziomu Właściciela, Kierownika do pracownika,
  • Zarządzamy rozliczeniami (przepływem pieniędzy), tworzymy i delegujemy zadania dla Użytkowników w tym dla Pracowników,
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym wyników, możliwa wysyłka raportów dziennych (kasowych, działań),
  • Na podstawie prostych analiz możliwość planowania działań.,
  • System rozbudowanej Karty Klienta o wszystkie wartościowe elementy. (mamy wszystkie informacje w jednym miejscu, dostępne z dowolnego miejsca i czasu)
  • Licznik i historia wysyłanych SMS-ów,
  • Planowanie wysyłek SMS-ów,
  • Czat wewnętrzny pomiędzy Programistą/Użytkownikami oraz czat prywatny (administracyjny),
  • Przeglądarki zadań,
  • Wiele możliwości zabezpieczeń dostępu (między innymi: IP, sms z kodem),
  • System kontroli dostępu oraz ruchu w programie,
  • Zarządzanie Franczyzami jeszcze nie było takie łatwe.
  • Dostęp do danych z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie (zarządzanie zdalne),

Zostaw swój Numer telefonu

Oddzwonimy